środa, 8 lutego 2012

56. I mi się poszczęściło :)

Wczoraj, jak wróciłam z pracy, czekała na mnie przemiła niespodzianka :) wielka koperta a w niej same przepiękne rzeczy wykonane przez Dominikę z blogu http://wybrykidominiki.blogspot.com/ :) oj, od razu buźka mi się szeroko uśmiechnęła! Prezenty, które otrzymałam to nagroda za wygrane urodzinowe Candy zorganizowane właśnie przez Dominikę. Musze dodać, że to moje pierwsze wygrane candy! Po kolei wyjmowałam wszystko z koperty i oczom nie mogłam uwierzyć! Najpierw przepiękny wykonany na szydełku anioł, a właściwie anielica :) następnie szyszka, osłonki na ręce w kolorze kremowym, brązowe coś z pięknym wykonanym na szydełku kwiatkiem (nie wiem jakie jest prawidłowe zastosowanie, jednak ja wykorzystam jako osłonkę na książkę, by się w torbie nie otwierała, mierzyłam, pasuje idealnie :) a na końcu- biżuteria! Kolczyki, bransoletka i zawieszka na łańcuszek- cały komplet! Co za prezenty! Popatrzcie sami:



Dominiko, bardzo bardzo dziękuję za takie wspaniałe prezenty! Przeszły moje najśmielsze oczekiwania :) Cała rodzina podziwiała wyniki Twojej pracy i wszystkim się podobało (mojemu Bartusiowi najbardziej biżuteria :) Anioł skradł serca wszystkich domowników, ochom i achom nie było końca :)

9 komentarzy:

  1. Gratuluję udanego prezentu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej! Otrzymałaś same wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda,cuda dostałaś:)gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się że prezenty Ci się spodobały ,bo bałam się że nie przypadną Ci do gustu a to coś brązowe to otulacz na kubek żeby Ci kawa szybko w te mrozy nie wystygła (oczywiście ja gapa zapomniałam napisac Ci o tym),pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaa widzisz, na to nie wpadłam :) choć już widziałam coś podobnego, tylko, że z filcu hehe rewelacyjne prezenty, bardzo mi się podobają, i nie tylko mi :) zazdrośnicy wodzą wzrokiem hehe

      Usuń
  5. bardzo sympatyczne prezenciki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj wodzę wzrokiem :) Anielica faktycznie kradnie serce a i reszta podarunku bardzo fajna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej, piękna nagroda!! Nie wiadomo co ładniejsze:D

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluje wygranej i tylu wspanialych prezentow...

    OdpowiedzUsuń