sobota, 10 listopada 2012

136. Wędrująca książka

Już raz brałam udział w takiej zabawie i bardzo mi się spodobała, więc zdecydowałam się po raz drugi dołączyć do grona "wspólnie" czytających dziewczyn. Tym razem organizatorką zabawy jest właścicielka blogu Realizacja Marzeń. Książka trafiła do mnie od Tiny i powędrowała dalej do Promyka. Zgodnie z zasadami zabawy, w paczce, oprócz przekazywanej książki, ma się znaleźć jakiś drobiazg.
Popatrzcie więc, co przygotowała dla mnie Tina:




Tino, bardzo bardzo Ci dziękuję za prezenty! Aż mi oczy rozbłysnęły jak zobaczyłam zakładkę i skompletowany do niej materiał!
Do Promyka, który jest miłośnikiem kotów posłałam zakładkę z kotkiem :)  oraz parę drobiazgów (których niestety nie sfotografowałam):





Nie wiem, czy widoczne jest na zdjęciach, że haftowałam jedną nitką co jedną nitkę! Muszę przyznać, że było to nie lada wyzwanie dla moich oczu, gdyż wybrałam len 32 ct :) efekt jednak jest zadowalający
Mam nadzieję, że zakładka zadowoli nową właścicielkę :)

22 komentarze:

  1. tylko czemu ja tego materiału nie dałam na tył zakładki? kociak uroczy, 1*1 haftowany, brawo!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna zabawa, zakładki super. Widać, że kociak ma charakter ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale boski kociak!!! A paczka leży na poczcie, bo w piątek dostałam awizo, buuu! Jak ja doczekam poniedziałku.:(
    Super "drobiazgi" od Tiny.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurcze, pośpieszyłam się zatem z publikacja posta... miałam nadzieję, że już zdążyłaś przejrzeć paczuszkę :)

      Usuń
  4. A ja, jako miłośniczka kotów, w zachwycie nad haftem, proszę o jego wzór :) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty piękne, a zakładka z kotem na pewno się spodoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny kocik! a pieseczki burberry'owe słodkie!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kocia zakładka. Podziwiam ciężką pracę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne upominki! Haft na lnie 1x1 nitkę to bardzo żmudna praca, ale efekt wynagradza trudy.

    OdpowiedzUsuń
  9. I pieski i kotek śliczniutkie :) A najważniejsze, że zabawa świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zakładki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tinka jest dobrą duszyczką :))) Obie zakładki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakładki. Mnie, kociarze, bardziej podoba się ta z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę brać udziału w zabawie "wędrująca książka" ponieważ czytam książki, które sama kupię albo dostanę i nie mogłabym takiej posłać dalej hihi.

    Super prezenty sobie robicie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no tak, znam ten ból :) ciężko było mi się rozstać z tą książką, dlatego też tydzień ją przetrzymałam... :)

      Usuń
  14. Bardzo sympatyczne te psiaki na zakładce :) I pomysł na wędrującą książkę też jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kotek piękny! A pieski dostałaś też niezłe... aż korci mnie, żeby takie sobie wyhaftować :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń